čokoladni tart
domaći sladoled
london
Čokoladni tart od batata
Batat mi je jedna od omiljenih namirnica. Često ga pripremam na kokosovom ulju na tavici. Brzo je gotov i odličan je prilog…
Visit Istria – the Land of Truffles
I fell in love with Istria, years and years ago. My first trip to Istria goes back in the time…
Pita od borovnica
Vrijeme je bobičastog voća – meni omiljenog! Na policama i na tržnici sve vrvi borovnicama, jagodama, malinama.. i meni osobno je…
Domaći sladoled od banane – samo 3 sastojka
Zagazili smo u lipanj. Dani su dulji a sunce sve jače udara u glavu, noge i ramena. Treba se zaštiti od sunca…
London City Break
It has been almost 6 years from my last visit to London. My favorite city in the world! And last…
Clafoutis od marelica i borovnica
Vikend je bio radni. Peklo se, jelo se i družilo s dragim mi ljudima. Na mom menu je bio quiche…
Čokoladni kuglof s malinama
Nije prošlo ni 2 dana a već sam se ugrizla za jezik. Pripremila sam nešto sa čokoladom. Nisam dugo izdržala.…
Frangipane tart s marelicama
Kupila sam kompot od marelica s namjerom da ispečem kolač. Polako sam već sita kolača s čokoladom. Njih radim najčešće…
Ljubljana – grad zmajeva
Ljubljana je smještena na samo dva sata vožnje od Zagreba. Ipak, nikada nisam posjetila Sloveniju i Ljubljanu, onako kako “spada”.…
Quiche s piletinom, blitvom i špinatom
Već se dva dana borim sa Adobe premierom. Dovoljno je reći da sam dvaputa ispočetka editirala isti video. Morala sam…
Kuba – Havana i sva njena lica
U 14 dana prošli smo 10 gradova i preko 1500 km lokalne ceste, makadama i autoputa. Vidjeli smo na tisuće…
Humus od cikle
Nakon dva tjedna prejednostavne kubanske hrane – piletina sa rižom i crnim grahom, žudila sam za nečim šarenim, začinjenim i…
Torta od sira s preljevom od naranče
Dok mi se suši lak na noktima a oko mene se nalazi hrpetina stvari, pišem vam recept za tortu od…
Pita od jabuka
Oni koji me prate na Instagramu i na InstaStoriju, mogli su primjetiti da sam najavila novost na blogu. Uskoro ću…
Čokoladne mini tortice s kremom od naranče
Nekako imam osjećaj da sve češće počinjem postove s “Znam da me dugo nema na blogu, niti u kuhinji..”. Zbog…
Nutella cheesecake
Nutella cheesecake bila je jedina slastica za proslavu nove 2017. godine. Obzirom da smo novu godinu odlučili proslaviti doma, sami…
Maastricht – top 10 mjesta koje trebate posjetiti
Kao što sam pisala u putopisu 24 sata u Dusseldorfu, putovanja za 2016 godinu završila sam u Maastrichtu, najjužnijem gradu…
Božićni kolačići
U moru slatkih ideja za nadolazeće blagdane, odlučila sam pripremiti taaako jednostavan a opet taako fini recept za koji će…
Dusseldorf u 24 sata
Zadnju trećinu 2016 godine završavam s putovanjem i to na sjeverozapad Europe. Ponovo sam išla u Nizozemsku i Njemačku, što…
Banana bread s chia sjemenkama i zdravim čokoladnim namazom
Već duuugo se spremam ponovo pripremiti banana bread, od kad mi je prvi i zadnji put ispao fenomenalno! Banana kruh…
Galette s mozzarellom i cherry rajčicama
Galette najčešće pripremam kao desert i već ste mogli vidjeti nekoliko recepata ne tu temu. Kako sam u hladnjaku imala…
Torta od jabuke i mrkve – bez šećera
Radila sam već jednom čokoladnu tortu bez šećera koja je bila prava bomba i jedan od najčitanijih postova na blogu.…
Zdravi muffini od jabuka
Muffine nisam radila već jako dugo, a obzirom da mi je zdjela s voćem prepuna finih domaćih jabuka (hvala I.),…
Perzijska kuhinja – čelo kebab i keksići od rižinog brašna
Putovati znači živjeti, netko je rekao, a Pinterest ga je  ponovio bezbroj puta. Svaki put na drugom vizualu, sa slikom…
Čokoladna domaća granola
Moj doručak tijekom radnog tjedna je smoothie u  koji “pobacam” sve što mi dođe po ruku – bananu, jabuke, borovnice,…
Štrudla bez glutena sa šljivama
Prelazak na bezglutensku prehranu u početku mi se činio dosta izazovan i naporan. Konstantno razmišljanje da li u određenim namirnicama…
Brownie torta iz blendera
Konzervu graha kupila sam prije 2 tjedna s namjerom da konačno ispečem brownie. Da, dobro ste pročitali grah i brownie…
Gallette sa šljivama
Jesen se opasno približila, na veliko se spremaju zimnice i pekmezi a evo, ja vam donosim jedan pravi jesenski recept…
Tortilje sa špinatom/Hrana u avionu
Inspirirana svojim posljednjim putovanjem u Brussels, i fenomenalnom hranom koju sam tamo probala odlučila sam pripremiti tortilje bez glutena sa…
Tart od sira i krušaka i Ukusi Novog Sada
Nakon višemjesečnog dogovaranja u nekoliko grupa na watsup-u i facebook-u, dogovor oko proslave djevojačke moje drage M, je pao – idemo…
“Križam” po karti svijeta – Brussels
Polako “križam” po karti svijeta, države i gradove u kojima sam bila.. Ima tog svijeta još za vidit za 100…
Savršena pizza bez glutena
Pizza je svima omiljeno jelo i svi uživamo u hrskavom ili debelom tijestu, finom nadjevu i siru koji se rasteže…
Amsterdam, Rotterdam i gdje putujem sutra?
Već su prošla 2 mjeseca od putovanja u Nizozemsku i nikako da dotipkam ostale informacije o gradovima koje sam posjetila…
Juneće okruglice u umaku od rajčice
Evo konačno da objavim i neki slani recept. Nije da ne pripremam slana jela, naprotiv svaki dan kuham ručak ili…
Galette s borovnicama
Galette sam već pripremala, s ribizlom i breskvama. To su bile klasične galette sa tijestom od pšeničnog brašna i bile…
Panna cotta
Desert koji uvijek oduševljava, em zbog jednostavnosti em zbog brzine je panna cotta. Kombinacije su beskrajne.. panna cottu možete obogatiti…
Brownie s bijelom čokoladom, lješnjacima i malinama
Sutra se spremamo malo u prirodu, lagano planinarenje i druženje s prijateljima. Iako ćemo se na vrhu častiti s već…
Zdrave kuglice bez pečenja
Ako ste u treningu (jer je ljeto i uskoro ćete se razgoliti na plaži) ili niste ali volite pojesti zdrave…
Čoko – karamel tart
Do sada sam već nekoliko puta radila prhko tijesto bez glutena s kakaom, i svaki put ispadne jako dobro. Pripremanje…
Nizozemska – Den Haag, gdje jesti?
Vratila sam se iz Nizozemske prije par tjedana, kako su uslijedila nova putovanja i nove obaveze nisam stigla otipkati post,…